Een indicatie voor de montage kosten zijn ca. 316,- euro tot 388,- euro incl. BTW. Dit is inclusief het uitlijnen van uw voertuig.
Dit is afhankelijk van de staat van het voertuig. De montage uren worden achteraf in rekening gebracht.
Uw wagen dient hiervoor 1 werkdag neergezet te worden.
Heeft u vragen of wilt u een offerte op maat? Benader ons gerust!
Onder de productgroep Street Performance vindt u alle KW schroefset ophangingssets voor een maximale verlaging voor wegvoertuigen. Afhankelijk van de KW schroefset ophangingsset kunt u de compressie- en reboundkrachten individueel aanpassen aan uw persoonlijke rijbehoeften op een comfortabelere of sportievere manier.
Met de KW V1 schroefset kunt u een technisch maximaal mogelijke verlaging in een getest frame traploos regelen. De gebruikte KW-dempers hebben een voertuigspecifieke, vast geconfigureerde afstelling met een sportieve, harmonieuze afstelling, zodat u een optimale balans tussen sportiviteit en geschiktheid voor dagelijks gebruik ervaart. Zelfs bij een volledig laadvermogen en maximale aslasten werken de dempers met een sportieve karakteristiek.
In onze productcategorie "Street Comfort" vindt u alle producten van het merk KW Suspensions, die zorgen voor een verhoogd gebruiksgemak en rijcomfort.
Vindt u uw originele of nagebouwde sportvering te oncomfortabel en onharmonisch voor uw dagelijks leven? Onze KW V2 Comfort schroefsets combineren rijdynamiek met een duidelijke plus in rijcomfort ten opzichte van conventionele sportveringen. Op verzoek kunt u de handling of het rijcomfort individueel strakker of comfortabeler instellen met behulp van de geïntegreerde rebounddemping (TVR-A-technologie). Met de V2 Comfort schroefsets krijgt u het perfecte compromis tussen rijdynamiek en rijcomfort.
U rijdt met uw straatlegale sportwagen voornamelijk op trackdays op racecircuits of u start met uw racewagen op verschillende motorsportevenementen? In de productcategorie "Track Performance" vindt u de ideale ophangingstechnologie voor uw trackdays met uw straatlegale voertuig en ook volledig instelbare raceschokdempers voor de professionele motorsport.
De basisopstelling van de KW V3 Clubsport schroefset, die perfect is afgestemd op de Nordschleife, maakt het mogelijk om uw sportwagen individueel aan te passen aan de gewenste straatbandenopstelling dankzij de talrijke instelmogelijkheden. De afzonderlijk in rebound- en compressietrap instelbare dempers met hun "TVR-A"- en "TVC-A"-technologie maken een uitgebreide demperopstelling mogelijk. Zo is het eenvoudig om direct invloed uit te oefenen op het stuurgedrag, de richtingsstabiliteit, de bandengrip en de rijeigenschappen voor een veilige bestuurbaarheid aan de grens van de rijdynamiek. Afhankelijk van het voertuigtype worden de KW V3 Clubsport schroefsets geleverd met aluminium unibal top mounts.
De voertuigspecifieke basisopstelling van de KW V4 Clubsport schroefsetophanging, die in talrijke testritten en meetritten op de Nordschleife en de KW 7-post rijdynamiektestbank werd ontwikkeld, kan via de klikknop verder worden aangepast aan de wielbelastingen, het voertuiggewicht en de gewijzigde carrosseriestijfheid door een geschroefde kooi, gelaste veiligheidscel of veerpootbrug.
Wilt u de KW V4 Clubsport schroefset, die verkrijgbaar is met een technisch componentenrapport, comfortabeler afstellen voor uw rit op de snelweg naar de Nordschleife of een ander racecircuit, dan kunt u de reboundkrachten eenvoudigweg via de rebound-trapdemping verminderen. Voor de KW V4 Clubsport wordt de gebruikte racetechnologie van de meervoudige overall winnaar van de ADAC Zurich 24h Race Nürburgring nog steeds ondersteund door aluminium unibal top mounts.
Met behulp van de Nordschleife als testterrein en de 7-post rig, ontwikkelde KW zijn KW V5 Clubsport coilover kit. Wielbelastingen, voertuiggewicht en chassisversterkingen (verhoogde carrosseriestijfheid) kunnen allemaal in overweging worden genomen met de afstelmogelijkheden van de KW V5 Clubsport. Net als bij KW V5 Racing coilovers, wordt de lage- en hogesnelheidscompressie- en rebound-afstelling gedaan via KW's vaste zuigertechnologie. In tegenstelling tot traditionele schokdempers met kleppen in de binnenbuis, gebruiken KW coilovers en KW dempers met vaste zuiger een klepopstelling die los staat van de demperbinnenbuis en zuigerstang. De lage- en hogesnelheidsklepunits in de KW Variant 5 coilover-ophanging, die in serie zijn gebouwd met verschillende klepveertypen en hoofdkleppen, bieden de vrijheid om de compressie- en rebounddemping individueel aan te passen met 14 exacte klikken (14 karakteristieke curven) elk in het lage- en hogesnelheidsbereik.
Of het nu gaat om officiële klantenmotorsport, privéteams of fabrieksteams - wereldwijd vertrouwen onze klanten op de succesvolle KW Competition-technologie in de professionele motorsport en populaire sporten. Ons brede KW Competition-raceprogramma biedt de juiste raceoplossing voor elk type motorsport en elke regelgeving. De KW Competition-toepassingen zijn verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen met 5-weg, 4-weg, 3-weg en 2-weg instelbare racedempertechnologieën of met vaste voorgeconfigureerde demperopstelling. Wij produceren onze voertuigspecifieke raceveringen als gehomologeerde serieontwikkeling voor talrijke GT3-, GT4-, TCR- en Cup-voertuigen of als individuele toepassingen voor uw succesvolle racegebruik.
KW ESC module
Steeds meer voertuigen zijn optioneel uitgerust met adaptieve demperregelingen voor de ophanging, die na een defect of verhoogde slijtage vervangen moeten worden door dure OEM-dempers en vaak ook een obstakel vormen voor traploze verlaging. Om ervoor te zorgen dat u toch nog meer rijplezier beleeft in de vorm van een individuele retrofit van een schroefsetophanging of sportonderstel, hebben wij KW-decommissioningkits (KW ESC-module) ontwikkeld. De modules deactiveren uitsluitend alle functies van de standaard demperregeling - alle andere comfortfuncties blijven behouden
Heeft u vragen of wilt u een offerte op maat? Benader ons gerust!